El Meu MonEl Meu Mon
 Runner007 Runner007
Estas en » El Meu Mon » Inicio
Wednesday 10 de November de 2010
Grau de l´escletxa ( Montsant )

31-Octubre-10.
Sortida des de la Cartutxa de Escaladei,(primera cartuxa construïda a Catalunya ) , i encara que es troba amb un estat bastant lamentable , l´estan restaurant i es visitable . En vam dirigir fins a La Cogulla per el per Grau de l´escletxa , i baixar per el Grau de Safont

Thursday 28 de October de 2010
Les airasses , Avenc de la Febró
Tipo de Entrada: ÁLBUM DE FOTOS

Curiosa i gratificant sortida a la Comarca del Baix Camp . Degut al malt temps pronosticat per els grandissims homes del temps ...hem deixat el pirineu per altre ocasio ,i ens hem deixat acaronar per una sortida ben diferent al que estem acostumats , a mes de caminar i riure , hem gaudit d´un paratge ben especial .... L´Avenc de la Febró .
Dintre de aquest hem pogut disfrutar de tot el que representa un avenç per primer cop . En Jaume , ens ha fet de mestre de ceremonias , ja que un fa uns anys , hi habia "perdut" el seu temps amb coses d´aquestes.....

Us deixo un video que el nostre "mestre" ha tingut a bé de realitzar .

Wednesday 21 de April de 2010
Alt de Cubil ( canal nord -est )
Tipo de Entrada: ÁLBUM DE FOTOS

Moltes vegades l´habia observat , i estudiat per veura la manera de pujarl-ho de la manera que es mereix aquesta mole.
Finalment aquest diumenge dia 18-04-10 amb el Jaume,la Montse i la Carme vam enfilar direcció a terres Andorranes per fer el Montmalùs , pero l´amic Jaume que el portaba de cap no va trigar a proposar un camvi de plans ..... o sigui que vam anar fins ales bordes d´Envalira i vam decidir si mes no intentar-ho.