El Meu MonEl Meu Mon

2008 JanFebMarAprMayJunJulAugSepOctNovDec

2006 JanFebMarAprMayJunJulAugSepOctNovDec

Wednesday 10 de November de 2010
Grau de l´escletxa ( Montsant )

31-Octubre-10. Sortida des de la Cartutxa de Escaladei,(primera cartuxa construïda a Catalunya ) , i encara que es troba amb un estat bastant lamentable , l´estan restaurant i es visitable . En vam dirigir fins a La Cogulla per el per Grau de l´escletxa , i baixar per el Grau de Safont

Thursday 28 de October de 2010
Les airasses , Avenc de la Febró
Tipo de Entrada: ÁLBUM DE FOTOS | 1940 visitas

Curiosa i gratificant sortida a la Comarca del Baix Camp . Degut al malt temps pronosticat per els grandissims homes del temps ...hem deixat el pirineu per altre ocasio ,i ens hem deixat acaronar per una sortida ben diferent al que estem acostumats , a mes de caminar i riure , hem gaudit d´un par

Wednesday 21 de April de 2010
Alt de Cubil ( canal nord -est )

Moltes vegades l´habia observat , i estudiat per veura la manera de pujarl-ho de la manera que es mereix aquesta mole. Finalment aquest diumenge dia 18-04-10 amb el Jaume,la Montse i la Carme vam enfilar direcció a terres Andorranes per fer el Montmalùs , pero l´amic Jaume que el portaba de

Monday 19 de April de 2010
Vulturó per ordiguer directa 11-04-10
Tipo de Entrada: ÁLBUM DE FOTOS | 2061 visitas

Pujada al pic de Vulturó a la Serra del Cadi per la Canal del Ordiguer ( via directa ) i baixada per la Canal Baridana amb un desnivell de 1400 mts i uns 19 kmts de recorregut i unes 10 horetes de trajecte. El cami de retorn que voreja la serra fins a a prat de Cadi i degut a la neu , va ser imp

Friday 12 de February de 2010
Pic de Pedrons corredor oest

Pujada al Pic de Pedrons ( Pas de la casa ) el pasat dia 31-01-2010 , per el seu corredor oest.Aquest mes que un corredor propiament dit es una pala de 40º aprox sense cap problema . La anada a la cim propiament dit es una cresta nevada i plena de gel que es deixa fer . Per cert el cable de vida q

Tuesday 1 de December de 2009
Pic de Cimet

Dins de la programació a cims desconeguts , sortida a la Arietja , per fer un cim desamparat per la majoria de muntanyencs , El Cimet ¡¡¡ La seva situació en mitg del no res , fa que la seva forma piramidal sigui vista perfectament des de la dent d´orlu , Baixollade, Roc blanc , i desde

Tuesday 3 de November de 2009
La Muga

Amb el Javier tot i ser bons amics , no sortim de forma regular . Amb ell l´hi agrada mes el Parc de Sant Llorenç. , pero de tant en tant l´enganxem per fer una sortideta amb nosaltres . Aquesta vegada a part dels habituals Jaume i Montse , també s´afegit de forma inesperada en " Bouvier

Monday 26 de October de 2009
Gran Pic de Cazalassis

Per fi hi hem anat ¡¡¡¡ El seu nom ho diu tot , Gran Pic de Cazalassis . Us asseguro que no us de desevera , que hi tindreu una miqueta de tot . Feia molt de temps que tenia ganes de anar a la vall de de Mourguillou , que val sigui dit es desconeguda per molts de nosaltres . Aquesta remunta

Thursday 15 de October de 2009
Coma del Forn

Bonica i solitaria sortida al Coma del Forn desde els Planell de Salari al Pallars el dia 11-10-09 Al inici vam tenir mal temps ,i aixo va condicionar la sortida prevista inicialment per fer també el Pic Ventolau . Pero al migdia la cosa es va arreglar i va quedar un dia fantastic. Tard per fer

Saturday 22 de November de 2008
Pic Arbella

Tot i ser una de les zones mes concorregudes de Andorra , aquet resta ocult a la majoria , es un cim precios i sense visitans . Cosa que es va tornant cosa habitual a les nostres sortides ..... Aquesta galeria esta dedicada al nostre company " Amunt " que dies endarrera va tenir un aparatos accid

Wednesday 1 de October de 2008
Cresta Regalecio

Feia dies que jo tenia ganes de dormir amb sac , i el Jaume i la Montse feia dies que l´hi tenien l´ull posat al Regalecio. De fet desde el hivern passat , quant el van veura una lluminosa tarda hivernal al tornar del Pic d´Alba .... La primera vista del cim es espectacular , i al grimpar per e

Friday 19 de September de 2008
Bony d´Envalira

Per tancar amb anims el mes d´agost , ens varem dirigir a terres Andorranes . Vegades l´haviem voltat , altres vegades l´habiem vist de lluny de cami per altres rutes , altres l´habiem pujat per canals , o bé fins i tot per la seva ruta natural . Pero mai per la mes famosa ferrada d´Ando

Tuesday 16 de September de 2008
Cresta de Peguera

Poc ens esperàvem que aquest 14 de Setembre , el mal temps i la neu , ja present al Principat , ens fes recular fins a terres Berguedanes , buscant un xic de bon temps . Finalment ens varem decidir per la Cresta de Peguera , aquesta tot i que el començament es una suau carena , gradualment es

Monday 14 de April de 2008, 22:28:37
Casamanya abril 2008
Tipo de Entrada: VIDEO | 2374 visitas

Disfrutona pujada als tres Pics de Casamanya , amb una neu inesperada

Monday 14 de April de 2008
Casamanya
Tipo de Entrada: ÁLBUM DE FOTOS | 2004 visitas

Divertida i comoda pujada al Pic mes emblematic i estimat per els Andorrans degut a la seva centrica situació dins el Principat . La neu acabada de caure , hi va donar un toc ven especial. També teniu un petit video de la sortida . http://www.madteam.net/videos/video.php?v