El Meu MonEl Meu Mon

Thursday 18 de January de 2007
Cresta del Oratori
Tipo de Entrada: ÁLBUM DE FOTOS | 1922 visitas

Sortida amb grup reduit , per assolir el Pic de Fontfreda per la cresta de L´Estanyol .... despres de fer el Pic del Estanyol , enfilarem la cresta fins a la base del Fontfreda , pero la claror del dia ja minvaba i el segon cim el varem deixar per un altre dia. Exceptuant al Roger , per el deme

Tuesday 2 de January de 2007
Bisaurin

Aprofitant aquestes dates , ens varem acostar fins a la Vall d´Echo per celebrar les campanades .... d´aquesta manera he acabat un any molt generos amb numero de sortides , exactament 49.Tot va començar el dia 1 de gener del 2006 a la Pica Cervi ed Durró , i el 31 de desembre al Bisaurin...

Thursday 21 de December de 2006
ROC BLANC

Sortida hivernal amb molt vent i fred , amb temperatures per sota del - 8 º a la 13 hores. Encara que no varem fer cim ... la sortida no va tenir desperdici. Amb la neu acabada de caura , l´espectacle va ser encissador.

Sunday 26 de November de 2006
Costabona

Solitaria , i ventada sortida , aquet no es var deixar amb tota l´estona , per un recorregut tranquil i amb bones vistes a la zona de Vallter. Les primeres neus ja estan aqui....

Sunday 22 de October de 2006
Carbassa amb rovellons

Sortida amb el company Javier ( jamani ) al cim de la Carbassa , pujant amb vaig veura obligat a recollir uns rovellonets al mateix camí ... aixo vol dir que aquet fa uns dies que no el fa ningú.

Monday 16 de October de 2006
Torre d´Eina

Sortida per una fantastica Vall d´eina , que estaba desemvolupant la maxima tonalitat cromatica de la tardór. All final les nostres espectatives no es varen complir....

Sunday 1 de October de 2006
GORRA FRIGIA

Sortida amb els avis " Estratosferics " , per la Canal del Cavall , Cap del Moro , Gorra Frigia , i tornada al cotxe per el cami des degotalls o Magnificat . Total de 6,20 hores parades incloses, 800 mts de desnivell , amb cordes i cadenes per un tarter.